https://www.google.com/adsense/new/u/0/pub-6976327394878752/home let's talk about oils - Antalicious

let's talk about oils

avgerinos,blue scents,nuxe,estee lauder
Σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω σχετικά με τα λαδάκια που χρησιμοποιώ κατά καιρούς για την ενυδάτωση του σώματός μου ( μπορούν βέβαια να χρησιμοποιηθούν και στα μαλλιά)
Έχω δοκιμάσει πάρα πολλά λαδάκια και οικονομικά αλλά και πιο ακριβά .. Παρακάτω θα σας δείξω τα 4 που έχω ξεχωρίσει μέχρι στιγμής!!

Ένα απο τα αγαπημένα μου ξηρά λαδάκια είναι απο μια εταίρια που ανακάλυψα τους τελευταίους μήνες και μου κέντρισε το ενδιαφέρον για 3 λόγους!
Πρώτον , για τις τέλειες και παιχνιδιάρικες συσκευάσιες που έχει το κάθε προιόν.
Δεύτερον, για την τεράστια ποικιλία αρώματων και προιόντων.
Τρίτον ,για τις εξαιρετικά χαμηλές τιμές.
Μιλάω για την avgerinos cosmetics
Είναι μία ελληνική οικογενειακή εταιριά φαρμακοποιών η οποία φροντίζει με φυσικά συστατικά να περιποιείται το δέρμα μας!
Εγώ λοιπόν επέλεξα το ξηρό λάδι χεριών και σώματος με το υπέρτέλειο άρωμα BABY TALC .Το απλώνω σε στεγνή επιδερμίδα μετά το μπάνιο και αφήνει το δέρμα μου τόσο απαλό και ενυδατωμένο.Δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα γι αυτό λέγεται ξηρό λάδι. Η μυρωδιά του κρατάει όλη μέρα και σίγουρα θα το προτιμήσω ξανά , ίσως με άλλο άρωμα για να τα δοκιμάσω όλα . Το βρίσκετε ΕΔΩ

Αυτό το λάδι.... Αχ ! Έρωτας με το που το μύρισα ... Το παρέλαβα πρίν τρείς ημέρες και πραγματικά μου κέρδισε την καρδιά.Άλλο ένα ξηρό λάδι που πραγματικά έχει υπέροχη αίσθηση πάνω στο σώμα . Το συγκεκριμένο μπορείς να το εφαρμόσεις και στις άκρες των μαλλιών σου για έξτρα ενυδάτωση.Η μυρωδιά του ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ . Μυρίζει  ρόδι και αμέσως σε μεταφέρει στην πιο όμορφη εποχή του χρόνου ,την Άνοιξη ! Βγαίνει σε ακόμα τρείς μυρωδιές , μανταρίνι , γαρδένια και πεόνια.Είναι απο την blue scents και το βρίσκετε ΕΔΩ



To επόμενο λαδάκι που θα σας δείξω είναι απο την NUXE και  το έχω πάνω από δύο χρόνια και αυτό όχι γιατί δεν μου αρέσει αλλά πρώτον γιατί το χρησιμοποιώ μόνο το καλοκαίρι εξαιτίας του ότι περιέχει shimmer και δεύτερον η τιμή του είναι αρκετά ανεβασμένη ! Βέβαια αυτή τη στιγμή το βρήκα σε εξαιρετική τιμούλα με -40% ΕΔΩ. 
Έχει μια υπέροχη και ιδιαίτερη αισθησιακή μυρωδιά , απορροφάται κατευθείαν απο το δέρμα και μπορείς να το χρησιμοποιήσεις τόσο στο σώμα σου όσο στα μαλλιά και το προσωπό σου . Άν είσαι και μαυρισμένη απλωσέ το στα πόδια σου πριν την βραδινή σου έξοδο και θα με θυμηθείς !!!

Το τελευταίο προιόν που θα σας μιλήσω γι αυτό είναι η μεγάλη αδυναμία μου γιατί μυρίζει καλοκαίρι !!!Έχει αυτή τη χαρακτηριστική μυρωδιά της καρύδας που προσωπίκα με γεμίζει αναμνήσεις απο καλοκαιρινές διακοπές! Είναι απο την ESTEE LAUDER ! 
Το συγκεκριμένο λαδάκι περιέχει και αυτό shimmer όχι όμως τόσο έντονο όσο το λαδάκι της NUXE και γι αυτό το φοράω και το πρωί σε συνδιασμό με το αντίστοιχο άρωμα της σειράς  BRONZE GODDESS.To βρίσκετε σε έκπτωση ΕΔΩ



Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου λαδάκια ενυδάτωσης αγαπημένες μου! Θα χαρώ να μάθω και τα δικά σας αγαπημένα!
Τα λέμε σε επόμενο post
Μέχρι τότε φιλάκια !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το πιο ΕΥΚΟΛΟ παγωτό MERENDA

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ,  γειά σου, Ξεκινάω μια νέα στηλη στο blog μου με κάτι που αγαπώ πάρα πολυ και δεν είναι αλλο απο την μαγειρική! Παρακάτω λοιπόν θ...