https://www.google.com/adsense/new/u/0/pub-6976327394878752/home ΤΙ 30? ΤΙ 40 ? ΤΙ 50? - Antalicious

ΤΙ 30? ΤΙ 40 ? ΤΙ 50?

Αγαπημένες μου , γειά σας!

Πάει καιρός απο την τελευταία φορά που έγραψα κάτι αλλάαααα επανήλθα με κάτι πολύ όμορφο!

Με αφορμή τη γιορτή της μητέρας που πέρασε , έψαχνα ένα δώρο για την δική μου μαμά, και τι καλύτερο ,από προϊόντα  περιποίησης προσώπου?  Το joker, αλλά αυτό λίγο δύσκολο να της το κάνω, οπότε της πήρα προϊόντα της εταιρίας  LAVERA


Επειδή και η δική μου η μαμά ,όπως οι περισσότερες, έχει  παραμελήσει αρκετά την επιδερμίδα της και τις ανάγκες της έψαχνα κάτι δραστικό και ταυτόχρονα οργανικό ,vegan και cruelty free. Και το βρήκα!!!!





Της πήρα την  συσφικτική κρέμα νυκτός με έλαιο karanja , βιολογικό άσπρο τσάι και φυσικό υαλουρονικό οξύ οπού μειώνει την εμφάνιση των ρυτίδων κατά την διάρκεια της νύχτας.




Και την συσφικτική κρέμα ματιών της ίδιας σειράς οπού εκτός από τα ευεργετικά της συστατικά , διαθέτει ένα απλικατέρ το οποίο προσφέρει μια αίσθηση δροσιάς και ανακούφισης στα κουρασμένα μάτια.






Η εταιρία LAVERA είναι γερμανική με διεθνείς διακρίσεις . Στο e-shop της μπορείς να βρεις εκτός απο προϊόντα περιποίησης προσώπου και προϊόντα μακιγιάζ ( δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά είναι σίγουρα στις επόμενες αγορές μου)

Εσείς έχετε δοκιμάσει προϊόντα της εταιρίας? Η μαμά μου τα έχει λατρέψει!

Περιμένω τα σχόλια σας!

Μέχρι την επόμενη φορά , τα φιλιά μου 💋




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το πιο ΕΥΚΟΛΟ παγωτό MERENDA

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ,  γειά σου, Ξεκινάω μια νέα στηλη στο blog μου με κάτι που αγαπώ πάρα πολυ και δεν είναι αλλο απο την μαγειρική! Παρακάτω λοιπόν θ...