https://www.google.com/adsense/new/u/0/pub-6976327394878752/home Eyelashes extensions ! Αξίζει ή όχι ? - Antalicious

Eyelashes extensions ! Αξίζει ή όχι ?

Αγαπημένες μου ,
Σήμερα θα μιλήσουμε για την εμπειρία μου με τα extension βλεφαρίδας!


Στο μακιγιάζ πάντα μου άρεσαν τα έντονα μάτια , αλλά αυτό μπορούσα να το πετύχω μόνο με πολλές σκιές και πολλές στρώσεις μάσκαρα και πάλι δεν θα είχα το αποτέλεσμα που ήθελα. Έτσι αποφάσισα να πάω για τοποθέτηση extensions !

Στην αρχή ήμουν κάπως προβληματισμένη , αν θα μου αρέσει το αποτέλεσμα , αν θα τις κάνω έντονες ή πιο φυσικές , αν πάθω κάποιο πρόβλημα στα μάτια και άλλες πολλές τέτοιες απορίες οι οποίες μου λύθηκαν με το που γνώρισα την τεχνήτρια  Eυαγγελία Κέμου .
Ένα πολύ γλυκό κορίτσι που μου εξήγησε τα πάντα γύρω απο τον τρόπο εφαρμογής των βλεφαρίδων και μου έλυσε όλες μου τις απορίες!

Υπάρχουν πολλές επιλογές αναλόγως με το αποτέλεσμα που θέλεις να δώσεις στο βλέμμα σου και αναλόγως με το τι ταιριάζει στα μάτια σου. Εγώ έβαλα τις 3D και μου έδωσαν ένα πολύ έντονο βλέμμα όπως το ήθελα. Δεν χρειάζεται να φοράς καθόλου μάσκαρα και εγώ δεν βάζω ούτε σκιές γιατί πραγματικά δεν χρειάζεται. Εσυ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να μην πειράζεις τις βλεφαρίδες μετα την τοποθέτηση και να μην πέσει νερό επάνω τους για δύο ημέρες. Δεν πρέπει να έχονται σε επαφή με τις βλεφαρίδες σου προιόντα όπως ενυδατικές , conditioner κτλ. γιατί μπορεί να επηρεάσουν την διάρκεια .
Αν θέλεις να κρατήσεις το εντυπωσιακό αποτέλεσμα των πρώτων ημερών  θα χρειαστεί να κάνεις συντήρηση μετά απο 3 εβδομάδες .
Σε περίπτωση που θέλεις να τις αφαιρέσεις νωρίτερα , ΜΗΝ το επιχειρήσεις μόνη σου! Κλείσε αμέσως ραντεβού με την τεχνήτρια!
Η διάρκεια των βλεφαρίδων είναι περίπου στον ένα μήνα χωρίς να έχεις κάνει την προβλεπόμενη συντήρηση ,αλλά βέβαια εξαρτάται απο το πως τις προσέχεις και εσύ .Μετά θα αρχίσουν να πέφτουν μόνες τους!

Εγω λοιπόν τις αγάπησα , άλλαξε όλο μου το βλέμμα και το σημαντικότερο ? ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΒΑΦΟΜΑΙ ΠΙΑ!!!!

Παρακάτω σας έχω φωτογραφικο υλικό απο την δουλειά της Eυαγγελίας Κέμου







Χωρίς καθόλου μακιγιάζ


Βρείτε την Ευαγγελία στο Instagram ΕΔΩ
                                    στο Facebook ΕΔΩ  

Εμείς θα τα πούμε σε επόμενο post! Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το πιο ΕΥΚΟΛΟ παγωτό MERENDA

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ,  γειά σου, Ξεκινάω μια νέα στηλη στο blog μου με κάτι που αγαπώ πάρα πολυ και δεν είναι αλλο απο την μαγειρική! Παρακάτω λοιπόν θ...