https://www.google.com/adsense/new/u/0/pub-6976327394878752/home Αγαπημένα αρώματα που μυρίζουν καλοκαίρι - Antalicious

Αγαπημένα αρώματα που μυρίζουν καλοκαίρι

Απο μικρή θυμάμαι τον εαυτό μου πρίν βγώ απο το σπίτι για το σχολείο να φοράω πάντα άρωμα!!
Τότε ήταν στη μόδα το B.U. αν θυμάστε ! Ψεκαζόμουν σαν να μην υπάρχει αύριο και το πήγαινα και σαν δώρο σε όποιο κοριτσάκι με καλούσε στα γενέθλια του..!

Στο σημερινό post θα σας δείξω τα αγαπημένα μου αρώματα για το καλοκαίρι .Εσύ ναι , μπορείς να τα βάλεις και χειμώνα !!👌


Όταν έχω να κάνω δουλειές το πρωί , όπως τράπεζες , ψώνια  κτλ. επιλέγω αρώματα πιο ελαφριάς σύστασης και κάποιες φορές το αγαπημένο μου body mist ( άρωμα χωρίς οινόπνευμα) .



                                                                Αυτά που επιλέγω λοιπόν είναι :

 SOFT COTTON - STRADIVARIUS 
 Αυτό το άρωμα είναι σα να έχεις ένα μωρό και να το μυρίζεις συνέχεια !     Έχει αυτή την απίστευτη μυρωδιά της πούδρας που εγώ προσωπικά αγαπώ.  Όταν το φοράς έχεις αυτή την αίσθηση φρεσκάδας που διαρκεί και αρκετές ώρες θα έλεγα. Στα συν του είναι και η τιμή του καθώς είναι κάτω απο 10 ευρώ. Πήγαινε ΤΩΡΑ σε ένα κατάστημα STRADIVARIUS και μύρισε το. Εγώ το έχω και σε ειδική συσκευασία για μέσα στην τσάντα 😉
Μπορείς να το βρείς ΕΔΩ




VELVET ORRIS,VIOLET,WHITE PEPPER - KORRES

Aχ αυτό το άρωμα! Δεν χορταίνω να το μυρίζω. Είναι τόσο θηλυκό και sexy και μυστηριώδες που μένει στην μνήμη εκείνου που θα το μυρίσει.
Περιέχει περγαμόντο, βατόμουρο, Cranberry, λευκό πιπέρι,Orris Wood, χαβιάρι, άνθη πορτοκαλιάς, κεχριμπάρι, Musk, πατσουλί, ξύλο κασμίρ.
Είναι απο τα άρώματα που κρατάς την τελευταία σταγόνα γιατί δεν θέλεις να σου τελειώσει παρόλο που η τιμή του είναι πολύ χαμηλή .
Άν σου αρέσει να περνάς και να ρωτάνε όλοι τι άρωμα φοράς τρέξε να το δοκιμάσεις και θα με θυμηθείς
Μπορείς να το βρείς ΕΔΩ



STRAWBERRIES & CHAMPAGNE - VICTORIA SECRET 
Eίναι το πιο ελαφρύ άρωμα που έχω φορέσει . Το φοράω μέχρι και στο γυμναστήριο (όταν πάω γκουχου γκουχου) . Δεν περιέχει οινόπνευμα γι αυτό δεν έχει μεγάλη διάρκεια. Το πολύ για μία ώρα κρατάει  , μετά θέλει ανανέωση.Περιέχει aloe vera και χαμομήλι . Σου προσφέρει ένα πολύ γλυκό άρωμα όπως ακριβώς ο τίτλος του. Είναι ιδανικό για εσένα που δεν μπορείς τις πολύ έντονες μυρωδιές για πολλές ώρες!
Το βρίσκεις 



                                                  Για τις πιο απογευματινές και βραδινές εξόδους έχω αυτά:

JIMMY CHOO - JIMMY CHOO
Eίναι ένα πολύ φρουτώδες άρωμα , είναι λίγο πιο βαρύ σε σχέση με τα προηγούμενα αλλά είναι ότι πρέπει για τα καλοκαιρινά βράδια που θέλουμε κάτι με μεγάλη διάρκεια . Κάποια απο τα συστατικά του είναι ορχιδέα και πατσουλί . Έχω και την κρέμα σώματος και τα φοράω σε συνδιασμό και τότε είναι που έχει την απίστευτη δίαρκεια !!!
Μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ




 
BRONZE GODDES - ESTEE LAUDER 
Το καλύτερο το άφησα για το τέλος . Είναι όλο το καλοκαίρι κλεισμένο σε ένα μπουκάλι. Μυρίζει καρύδα , μυρίζει θάλασσα , μυρίζει καλοκαιρινές βραδιές στο νησί !! Είναι μακράν το αγαπημένο μου άρωμα για το καλοκαίρι . To λαδάκι απο την ίδια σειρά περιέχει και shimmer για να το απλώνεις στο σώμα σου και άν έχεις μαυρίσει κιόλας σου προσφέρει υπέροχη λαμψη. 
Μπορείς να το βρείς  ΑΡΩΜΑ ΕΔΩ
                                   ΛΑΔΙ ΕΔΩ









Αυτά είναι τα δικά μου αρώματα για το καλοκαίρι !!! Ελπίζω να σας άρεσαν💕💕💕
Θα τα πούμε σε νέο post ...μέχρι τότε μπορείτε να με βρείτε και στο  facebook 
                                                                                                 και στο instagram

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το πιο ΕΥΚΟΛΟ παγωτό MERENDA

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ,  γειά σου, Ξεκινάω μια νέα στηλη στο blog μου με κάτι που αγαπώ πάρα πολυ και δεν είναι αλλο απο την μαγειρική! Παρακάτω λοιπόν θ...