https://www.google.com/adsense/new/u/0/pub-6976327394878752/home Ag Pharm - συμπληρώματα διατροφής- REVIEW - Antalicious

Ag Pharm - συμπληρώματα διατροφής- REVIEW

Αγαπημένες μου , το καλοκαίρι έχει μπεί για τα καλά και όλες ανεξαιρέτως σκεφτόμαστε τρόπους για να βγούμε αξιοπρεπώς στις παραλίες!
Άν είσαι κι εσύ μία απο εμάς τότε διαβάζεις το κατάλληλο άρθρο!

Εγώ εδώ και κάποιους μήνες προσπαθώ να υιοθετήσω ένα πιο υγιεινό πρόγραμμα διατροφής  και έχω προσθέσει στην καθημερινότητα μου και μία ώρα περπάτημα!Στόχος μου ήταν αυτά τα (καταραμένα) 5 κιλά , τα οποία δεν λένε να σε αποχωριστούν όταν το θές!

Έτσι σε συνεργασία με την Ag Pharm αποφάσισα να δοκιμάσω δύο καινούρια συμπληρώματα διατροφής της εταιρίας.

 Το CactiNea το οποίο είναι ένα εκχύλισμα φραγκόσυκου , που βοηθάει στον έλεγχο του σωματικού βάρους.Αυξάνει την διούρηση κατά 27%  και έτσι ενεργοποιείται η αποβολή τοξινών απο τον οργανισμό. Είναι ένα απολύτως φυσικό προιόν!! Έρχεται σε συσκευασία των 28 καψουλών που αρκούν για 7 ημέρες.
Αποψή μου   
Με βοήθησε πάρα πολύ να μειώσω το αίσθημα πρηξίματος  που είχα στην κοιλιά , και να νιώθω πιο ανάλαφρη . Βέβαια πάντα σε συνδιασμό με σωστή διατροφή και πολύ νερό . Είναι ένα προιόν που σου δίνει μια extra βοήθεια στην προσπάθεια σου , γιατί πολλές φορές ακόμη και αν τρεφόμαστε σωστά το αίσθημα του φουσκώματος το νιώθεις!
Αν κι εσύ θέλεις αυτό το extra boost για τον οργανισμό σου ωστέ να αποβάλεις όλες τις τοξίνες , στο προτείνω  100%.



Το δεύτερο προιόν που δοκίμασα είναι το Garcinia Cambogia στο οποίο υποκλίνομαι!Το συγκεκριμένο συμπλήρωμα διατροφής αφαιρεί πόντους απο την κοιλιά χωρίς δίαιτα και άσκηση . Αυξάνει τα επίπεδα σεροτονίνης βελτιώνοντας την διάθεση και τον ύπνο , βοηθά στην αποτροπή του σχηματισμού λίπους μετατρέποντας το σε γλυκογόνο το οποίο αποτελεί πηγή ενέργειας που βοηθά στο κάψιμο λίπους και τέλος βοηθά στον έλεγχο της ορμόνης του στρες .Έρχεται σε συσκευασία των 60 καψουλών που αρκούν για 30 ημέρες.
Αποψή μου
Είναι κατά την δική μου άποψη ένα απο τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής που κυκλοφορούν στην αγορά , με έχει βοηθήσει πάρα πολύ στο να χάσω τα 2 απο τα 5 κιλά που θέλω(σε συνδιασμό με σωστή διατροφή και ήπια άσκηση) και ακόμη δεν έχω τελειώσει την συσκευασία, βλέπω αισθητή μείωση πόντων στην κοιλιά και πραγματικά αυτό που δεν περίμενα να κάνει , με βοήθησε πάρα πολυ στον ύπνο !!
Είναι ένα προιόν που μόνο αν δοκιμάσεις πιστεύεις οτι όντως αξίζει.

Αυτά όπως και πάρα πολλά άλλα προιόντα υγείας και ομορφιάς μπορείς να τα βρείς ΕΔΩ

Αυτά κορίτσια μου απο εμένα . Θα τα πούμε σε επόμενο post. Φιλάκια!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το πιο ΕΥΚΟΛΟ παγωτό MERENDA

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ,  γειά σου, Ξεκινάω μια νέα στηλη στο blog μου με κάτι που αγαπώ πάρα πολυ και δεν είναι αλλο απο την μαγειρική! Παρακάτω λοιπόν θ...