https://www.google.com/adsense/new/u/0/pub-6976327394878752/home ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΑΛΛΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2016 - Antalicious

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΑΛΛΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2016

Αγαπημένες μου ,
σήμερα θα μιλήσουμε για τα προιόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο για την φροντίδα και την περιποίηση των μαλλιών μου μέσα στη χρονιά που μας  πέρασε !!
Αρχικά να σας πώ, πως μου αρέσει πολύ να δοκιμάζω νέα προιόντα και το 2016 κατέληξα στα εξής...
Σημείωση : έχω χοντρή τρίχα , ειναι όμως πολύ ταλαιπώρημενα απο ντέκαπαζ , βαφές και θερμότητα. Η ρίζα μου είναι λιπαρή και οι άκρες ξηρές..

 ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ No 1 (ΜΑΣΚΑ ΜΑΛΛΙΩΝ)

Για την βαθειά ενυδάτωση των μαλλιών μου κυρίως στις άκρες χρησιμοποιώ την ΚΑΛΥΤΕΡΗ μάσκα που έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα και που σου προτείνω οπωσδήποτε να  δοκιμάσεις ! Είναι από την πολυαγαπημένη μου εταιρία NATURA SIBERICA 
Μιλάω για την OMPLEPIHKA HAIR MASK
Είναι για ξηρά και κανονικά μαλλιά. Περιέχει άγρια βότανα Σιβηρίας και είναι ενα απολύτως φυσικό προιόν .
Προστατεύει απο τη θερμότητα του ζεστού styling , ενυδατώνει και βοηθάει στην παραγωγή κερατίνης. Απο την πρώτη εφαρμογή θα εκπλαγείτε με το αποτέλεσμα!
Εγώ την χρησιμοποιώ απο την μέση των μαλλιών μέχρι τις άκρες και την αφήνω όσο περισσότερο μπορώ!!! Μπορείτε να το βρείτε με έκπτωση εδώ >>>https://www.pharmagoods.gr/gr/el/products/natura-siberica-oblepikha-hair-mask-ksira-kai-kanonika-mallia-300ml

ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ No 2 ( ΛΑΔΑΚΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗΣ)

 Είναι το τελευταίο μου απόκτημα και ομολογώ πως είμαι ενθουσιασμένη!Δεν είχα δοκιμάσει ξανά προιόν της συγκεκριμένης εταιρίας παρόλο που ακούγα εξαιρετικές κριτικές!Είναι το λαδάκι
 της εταιρίας MACADAMIA PROFESSIONAL nourishing moisture oil treatment . Είναι ιδανικό για όλους τους τύπους μαλλιών .. Εγώ το εφαρμόζω σε λουσμένα μαλλιά ,μόνο στις άκρες, αφού τα έχω χτενίσει και πρίν τα στεγνώσω για ενυδάτωση!
EXTRA TIP  το εφαρμόζω και αφού έχω τελειώσει το styling για extra λάμψη και λείανση !!!Μπορειτε να το βρειτε με έκπτωση εδω   >>> http://www.angelopouloshair.gr/product/macadamia-professional-nourishing-   moisture-oil-treatment-125ml/

 Το λαδάκι αυτό το είχε μέσα ένα συνδρομητικό κουτί που είχα αγόρασει .Ομολογώ πως δεν γνώριζα την συγκεκριμένη εταιρία αν και μετά από έρευνα που έκανα είναι μία από τις καλύτερες στα προιόντα μαλλιών. Μόλις άνοιξα το μπουκαλάκι  ερωτεύτηκα !! Έχει ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ μυρωδιά! Είναι της εταιρίας SARYNA KEY το PURE AFRICAN SHEA OIL. Περιέχει shea butter, μια φυσική πηγή κερατίνης  που τη χρησιμοποιούν για την αποκατάσταση των μαλλιών. Εγώ το χρησιμοποιούσα μετά απο κάθε λούσιμο σε νωπά μαλλιά μόνο στις άκρες και μετά συνέχιζα με στέγνωμα !!! Κάνει απίστευτη δουλειά! Το μόνο αρνητικό σε αυτό το προιόν είναι η τιμή του, ωστόσο αν θέλετε να επενδύσετε σε ένα καλό προιόν για τα μαλλιά σας πρέπει να είναι αυτο !!! Μπορείτε να το βρείτε εδώ>>>http://www.cherrybox.gr/saryna-key-pure-african-damage-repair-shea-oil-110ml

ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ No 3 ( extra προστασία απο τη θερμότητα ) 
Όταν πρωτοβγήκε αυτή η κρέμα από την L'OREAL PARIS είχε γίνει ένας μικρός χαμούλης στα blogs.Και φύσικα έτρεξα να την δοκιμάσω γιατί υπόσχονταν προστασία απο την θερμότητα εως τους 230 βαθμούς και όπως το λέει και το όνομα του SLEEK IT απόλυτα ίσιο χτένισμα  που διαρκεί έως 96 ώρες!!!!! Δεν το έχω τεστάρει στις ώρες αλλά κάνει ένα ίσιωμα τέλειο κορίτσια!!http://themirror.gr/%CE%BC%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CE%AC/hair-styling/%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B7-%CE%BC%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CF%8E%CE%BD/loreal-paris-studio-pro-heat-cream-150ml-sleek-it/

Το σαμπουάν και το conditioner που χρησιμοποιώ συνήθως δεν τα έχω σε φωτογραφία γιατί αυτή τη στιγμή δοκιμάζω κάτι νέο! Τo αγαπημένo μου είναι το ELVIVE ΟΛΙΚΗ ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ της L'OREAL PARIS  ! Μπορείτε να το βρείτε σε σούπερ τιμή εδώ >>>elvive ολική αναδόμηση

Βέβαια χωρίς την κατάλληλη  βούρτσα για τα μαλλιά όοοολη αυτή η περιποιήση πάει χαμένη! Κυκλοφορούν πολλές αλλά σαν κι αυτή καμία! Μιλάω φυσικά για την MACADAMIA NO TANGLE BRUSH η οποία εκτός ότι προστατεύει την τρίχα απο το σπάσιμο , κάνει κ ενα απαλό μασάζ με αυτά τα μικρούτσικα δοντάκια!!! Πρέπει οπωσδήποτε να αντικαταστήσεις την παλιά σου βούρτσα με αυτή!!!Μπορείτε να την βρείτε εδω >>>macadamia no tangle brush






Αυτά ήταν τα προιόντα που με βοήθησαν να φροντίσω τα μαλλιά μου! Θα χαρώ πολύ να μου γράψετε από κάτω και τα δικά σας! 
Μέχρι το επόμενο post ...byeeeeeee !! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το πιο ΕΥΚΟΛΟ παγωτό MERENDA

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ,  γειά σου, Ξεκινάω μια νέα στηλη στο blog μου με κάτι που αγαπώ πάρα πολυ και δεν είναι αλλο απο την μαγειρική! Παρακάτω λοιπόν θ...