https://www.google.com/adsense/new/u/0/pub-6976327394878752/home Youth Lab - complete cc cream - REVIEW - Antalicious

Youth Lab - complete cc cream - REVIEW






Κορίτσια μου , το σημερινό post αφορά ένα πολύ αγαπημένο μου προιόν το οποίο το χρησιμοποιώ χειμώνα-καλοκαίρι .

 Πρόκειται για την cc cream της αγαπημένης   εταιρίας Youth Lab.

Η Youth Lab είναι μία ελληνική εταιρία που στοχεύει στην ενίσχυση του μεταβολισμού της επιδερμίδας για  πιο νεανική και υγιή όψη!
Όλα τα προιόντα της εταιρίας είναι δερματολογικά ελεγμένα, χωρίς parabens και κατάλληλα για κάθε τύπο δέρματος!


Αν και έχω χρησιμοποιήσει και το gel καθαρισμού της YOUTH LAB , και ομολογώ πως και εκείνο ήταν εξαιρετικό , σήμερα θα σας μιλήσω γι αυτό το προιόν που αγοράζω ξανά και ξανά!


Η cc complete cream μου αρέσει γιατί μου προσφέρει μια ελαφριά κάλυψη , και είναι αυτό που αναζητώ απο τα προιόντα μακιγιάζ , χώρις να κάνει το δέρμα να φαίνεται βαρύ . Ενυδατώνει ταυτόχρονα την επιδερμίδα μου καθώς δεν είναι foundation αλλά μια ενυδατική με χρώμα . Και τέλος μου προσφέρει και την αντιηλιακή προστασία που χρειάζομαι καθως έχει SPF 30.
Έχεις δύο επιλογές ανάλογα με τον τύπο επιδερμίδας που έχεις ή θα πάρεις την κρέμα που είναι για λιπαρές - μικτές επιδερμίδες ή εκείνη για κανονικές-ξηρές.
Εγώ αυτή την φορά πήρα για κανονική επιδερμίδα ενώ έχω μικτή, γιατί το τελευταίο διαστημά παρατηρώ ξηρότητα σε κάποια σημεία.
Όσο για την απόχρωση μην την φοβηθείς,καθώς έχει μόνο μία, εναρμονίζεται με το δέρμα σου και παίρνει την ίδια απόχρωση!!!



έρχεται πολύ καλά προστατευμένο το προιόν




πρίν
μετά














Προσωπικά θεωρώ πως είναι απο τις καλύτερες cc cream της αγοράς. Αν δεν την έχεις δοκιμάσει πρέπει οπωσδήποτε να το κάνεις και θα με θυμηθείς.
Τέρμα τα foundation το καλοκαίρι!!!!!!!
Εγώ την αγόρασα απο  το Cherrybox
Μπορείς να την βρείς και στο επίσημο site της Youth Lab
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το πιο ΕΥΚΟΛΟ παγωτό MERENDA

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ,  γειά σου, Ξεκινάω μια νέα στηλη στο blog μου με κάτι που αγαπώ πάρα πολυ και δεν είναι αλλο απο την μαγειρική! Παρακάτω λοιπόν θ...