https://www.google.com/adsense/new/u/0/pub-6976327394878752/home Γαλλικό μανικιούρ : εσύ ποιό προτιμάς? - Antalicious

Γαλλικό μανικιούρ : εσύ ποιό προτιμάς?


Για κάποιες γυναίκες το να περιποιούνται τα άκρα τους είναι φοβερά ψυχοθεραπευτικό ! Δύο πράγματα πρέπει να προσέξεις αν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία . Το να βρείς μία καλή τεχνήτρια και να διαλέξεις ένα σχέδιο που σε αντιπροσωπεύει!!
Εγώ το πρώτο κομμάτι το βρήκα στο πρόσωπο της Fofou nails ( πατήστε επάνω στο όνομα για να τσεκάρετε τα υπέροχα σχέδια που κάνει) .
Όσον αφορά τις επιλογές μου στο μανικιούρ σχεδόν πάντα επιλέγω nude αποχρώσεις και το κλασσικό γαλλικό . Έτσι και αυτή τη φορά επέλεξα το κλασσικό γαλλικό σε μακρύ νύχι με το οποίο έχω κολλήσει τους τελευταίους μήνες ( ΚΙ ΟΜΩΣ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ 😉).

Πάμε να δούμε πως έκανα εγώ τα δικά μου νύχια αλλά και τι άλλες επιλογές έχεις αν βαρέθηκες τα κλασσικά και θέλεις κάτι διαφορετικό!!



Foufou nails
Fofou nails

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το πιο ΕΥΚΟΛΟ παγωτό MERENDA

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ,  γειά σου, Ξεκινάω μια νέα στηλη στο blog μου με κάτι που αγαπώ πάρα πολυ και δεν είναι αλλο απο την μαγειρική! Παρακάτω λοιπόν θ...