https://www.google.com/adsense/new/u/0/pub-6976327394878752/home Unicornia φυσικά προιόντα , review - Antalicious

Unicornia φυσικά προιόντα , review

Τι να πρωτοπεί κανείς γι αυτά τα προιόντα?



Lemon pie ,Jasmine dream και pink rose μερικά απο τα ονόματα των προιόντων , τα οποία σε βάζουν αμέσως στο κλίμα για το τι πρόκειται να μυρίσεις μόλις ανοίξεις τις συσκευασίες τους!
Πίσω απο την Unicornia είναι ένα υπέροχο κορίτσι , η Κατερίνα , η οποία φτιάχνει μόνη της τα προιόντα τα οποία είναι φυτικά  , χωρίς συντηρητικά και χημικές προσθήκες .Κάποια απο τα κύρια συστατικά είναι το βούτυρο καριτέ,βούτυρο κακάο ,λάδι καρύδας,αμυγδαλέλαιο,λάδι αβοκάντο κ.α. Αυτό κάνει τα προιόντα απολύτως ασφαλή για όλες τις ηλικίες!
Πάμε όμως να δούμε τι δοκίμασα εγώ και ποιά είναι η γνώμη μου για το κάθε ένα !


                                                         Jasmine Dream , BODY SPLASH


Τους καλοκαιρινούς μήνες με την ανεβασμένη θερμοκρασία αποφεύγω να φοράω βαριά αρώματα , αλλά θέλω να μυρίζω όμορφα και φρέσκα . Γι αυτό το λόγο χρησιμοποιώ body mists τα οποία είναι χωρίς οινόπνευμα και μου δίνουν αυτη την αίσθηση φρεσκάδας χωρίς να είναι βαριά. Απο τα αγαπημένα μου έγινε και το Jasmine dream μόλις το μύρισα . Έχει ακριβώς την μυρωδιά των παιδικών μου χρόνων . Μυρίζει γιασεμί όπως μύριζαν τα καλοκαίρια μου στο νησί . Μία απίστευτη μυρωδιά που πρέπει να δοκιμάσεις για να καταλάβεις . Το έχω πάντα στην τσάντα μου , απο το πρωί μέχρι το βράδυ γιατί εξαιτίας του ότι δεν περιέχει οινόπνευμα, δεν έχει μεγάλη διάρκεια και χρειάζεται να το ανανεώνω κάθε δύο ώρες περίπου . Και αν νιώσω πως και ο διπλανός μου το χρειάζεται θα τον ψεκάσω και αυτόν!!!!😱



                                                               Lemon Pie , LIP SCRUB


When life gives you lemons,make a lip scrub. Μακράν το καλύτερο scrub για τα χείλη που έχω δοκιμάσει! Και έχω δοκιμάσει αρκετά ! Η πρώτη αίσθηση που σου δίνει είναι οτι θές να το φάς. Το άρωμα του είναι ακριβώς σαν το όνομα του , σαν λεμονόπιτα μοσχομυριστή . Κάνει μια πάρα πολυ καλή απολέπιση , αφαιρεί όλα τα νεκρά κύτταρα απο τα χείλη και τα κάνει απίστευτα απαλά !Έρχεται σε γυάλινο βαζάκι το οποίο περιέχει τεράστια ποσότητα που θα σου κρατήσει για μήνες!



                                                              Pink Rose , BATH BOMB 

Μία βόμβα αρώματος και ενυδάτωσης ! Με το που έρθει σε επαφή με το νερό , αφρίζει και απελευθερώνονται όλα τα ενυδατικα συστατικά που περιέχει! Η δικιά μου βόμβα περιέχει τριαντάφυλλο , και σαν συστατικό αλλά και αποξηραμένο , το οποίο επιπλέει στο νερό και δίνει μια αίσθηση πολυτέλειας στην όλη διαδικασία(A!! Η μυρωδιά της  είναι  Υ Π Ε Ρ Ο Χ Η  και αυτή την στιγμή μυρίζει όλο το γραφείο χωρίς να την έχω ανοικτή . Εγώ  έκοψα την μισή και την χρησιμοποίησα στο ποδόλουτρο . Αφήνει απίστευτα ενυδατωμένο και απαλό το δέρμα και το άρωμα της διαρκεί για πολλές ώρες ! Υπάρχει μεγάλη ποικιλία αρωμάτων και μεγεθών , στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς !

Μαζί με όλα αυτά που μου έστειλε το κορίτσι αυτο το γλυκό , μου είχε και ένα δειγματάκι με κρέμα σώματος που μυρίζει τσιχλόφουσκα . Extra ενυδάτωση , υπέροχο άρωμα , εγώ το χρησιμοποίησα και στα χείλη μετά την απολέπιση και τα έκανε απίστευτα απαλά .
Επειδή τα συστατικά είναι φυτικά , οι κρέμες  σώματος, τους καλοκαιρινούς μήνες, πρέπει να φυλάσσονται στο ψυγείο .

 Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη απο όλα τα προιόντα και θα έρθουν σίγουρα και άλλα reviews . 

Μπορείτε να βρείτε την Unicornia στο facebook ΕΔΩ
                                                      στο instagram ΕΔΩ

Μπορείτε να πάρετε μέρος και στο GIVEAWAY που τρέχει με προιόντα unicornia ΕΔΩ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το πιο ΕΥΚΟΛΟ παγωτό MERENDA

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ,  γειά σου, Ξεκινάω μια νέα στηλη στο blog μου με κάτι που αγαπώ πάρα πολυ και δεν είναι αλλο απο την μαγειρική! Παρακάτω λοιπόν θ...