https://www.google.com/adsense/new/u/0/pub-6976327394878752/home Floral addiction !!! - Antalicious

Floral addiction !!!

Το καλοκαίρι έφτασε , η θερμοκρασία ανεβαίνει και σιγά σιγά αρχίζουμε να ανανεώνουμε την ντουλάπα μας!
Τι είναι όμως στην μόδα , είναι ευκολοφόρετο και ταυτόχρονα εντυπωσιακό?
Έκανα την έρευνα μου και σας παρουσιάζω τα αγαπημένα μου σύνολα με floral λεπτομέρειες που φέτος είναι must have.
Πάμε να ξεκινήσουμε...

Υπέροχα αέρινα φορέματα 

 floral παντελόνια






floral mani(cure)





Ελπίζω να σας άρεσαν και να τα υιοθετήσετε κι εσείς!! Εγω ήδη έκανα την πρώτη παραγγελία μου!!!
Σας φιλώ ,θα τα πούμε σε επόμενο post!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το πιο ΕΥΚΟΛΟ παγωτό MERENDA

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ,  γειά σου, Ξεκινάω μια νέα στηλη στο blog μου με κάτι που αγαπώ πάρα πολυ και δεν είναι αλλο απο την μαγειρική! Παρακάτω λοιπόν θ...