https://www.google.com/adsense/new/u/0/pub-6976327394878752/home Τέλος το λιπαρό δέρμα > La Roche-Posay SEROZINC MIST - Antalicious

Τέλος το λιπαρό δέρμα > La Roche-Posay SEROZINC MIST

Μία νέα άφιξη στην Έλλαδα έρχεται να ταράξει τα  νερά του beauty community, τον Μάιο.
Αφορά όλες τις κοπέλες με μικτή-λιπαρή επιδερμίδα και έντονους πόρους οι οποίες θέλουν μάτ αποτέλεσμα στην επιδερμίδα του προσώπου τους.

Το συγκεκριμένο προιόν το υπάρχει στο  συνδρομητικό κουτί απο CHERRYBOX το οποίο αφορά κορίτσια με λιπαρό δέρμα.

Το χρησιμοποιώ εδώ και λίγες ημέρες και θα σας μεταφέρω τις πρώτες εντυπώσεις μου.
Το mist λοιπόν αυτό υπόσχεται αίσθηση φρεσκάδας, μάτ αποτέλεσμα και δράση κατά των διεσταλμένων πόρων.

Eίμαι ενθουσιασμένη γιατί μου προσφέρει αυτό που πάντα έψαχνα σε προιόντα , το μάτ αποτέλεσμα.Από την στιγμή που το χρησιμοποίησα είδα το πρόσωπό μου να αποκτά μία βελούδινη υφή χωρίς γυαλάδα !!!
Ψεκάζω ελάχιστο στο πρόσωπο μου το πρωί αφού έχω πλυθεί με τζέλ καθαρισμού , και στην συνέχεια προχωράω στην καθημερινή μου ρουτίνα με τις κρέμες μου.

Σίγουρα θα περιμένω να περάσουν κάποιες ημέρες ακόμα ώστε να το χρησιμοποιήσω συστηματικά και να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.
Οι πρώτες εντυπώσεις πάντως είναι πολύ θετικές !!!!

Stay tuned .....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το πιο ΕΥΚΟΛΟ παγωτό MERENDA

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ,  γειά σου, Ξεκινάω μια νέα στηλη στο blog μου με κάτι που αγαπώ πάρα πολυ και δεν είναι αλλο απο την μαγειρική! Παρακάτω λοιπόν θ...