https://www.google.com/adsense/new/u/0/pub-6976327394878752/home ΠΩΣ ΝΑ ΦΟΡΕΣΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΙΣ OVER THE KNEE BOOTS - Antalicious

ΠΩΣ ΝΑ ΦΟΡΕΣΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΙΣ OVER THE KNEE BOOTS

Αγαπημένες μου ,
Επέστρεψα με ένα θέμα που απασχολεί τις περισσότερες απο εμάς που πάμε σύμφωνα με την μόδα... και τι λέει η μόδα τα τελευταία χρόνια???
Μα φυσικά OVER THE KNEE BOOTS και στην γλώσσα μας μπότες πάνω απο το γόνατο !!! 
Σας ετοίμασα κάποια κολάζ μετά απο έρευνα που έκανα στο ίντερνετ και θα τα αναλύσουμε παρακάτω !!! Πάμε να ξεκινήσουμε ...

casual 

Αγαπώ!! Όταν θες να εντυπωσιάσεις αλλά είναι και πρωί να πως πρέπει να βάλεις τις μπότες πάνω απο το γόνατο ! Προσοχή στο τακούνι !!!Θα προτιμούσα μπότες φλάτ για τις πρωινές εμφανίσεις !Σύνδιασέ τές είτε με ένα δερμάτινο τζάκετ είτε με ένα oversized παλτό!!!

 chic 

Ένα ιδιαίτερο αλλά πολύ φινετσάτο στύλ είναι αυτό της φωτογραφίας .Ίσως θυμίζει στύλ γραφείου και όντως μπορεί να φορεθεί άνετα και εκεί αλλά μπορεί επίσης να μας ακολουθήσει και σε μια εκδήλωση που πρέπει να παρευρεθούμε και θέλουμε να είμαστε μέσα στη μόδα αλλά και υπέρκομψες!Τολμήστε το και δεν θα χάσετε


                                   oversized sweater

Φέτος έχει γίνει ένας μικρός χαμούλης με τα πολύ φαρδιά πουλόβερ όπως αυτά της φωτογραφίας και ομολογώ πως χαίρομαι πάρα πολύ γιατί είναι απο τα αγαπημένα μου στύλ ντυσίματος !!Είναι τόσο χουχουλιάρικα και άνετα που θές να τα φοράς απο το πρωί , με ενα δερμάτινο παντελόνι απο κάτω , μέχρι το βράδυ , χωρίς το παντελόνι αφού είναι ήδη αρκετά μακριά ώστε να φορεθούν σαν φόρεμα με τις αγαπημένες σου μπότες πάνω απο το γόνατο !! Δόκιμασέ το και θα το αγαπήσεις όσο και εγώ!!!


sexy dress

Τελευταία επιλογή κυρίως για τις βραδινές μας εξορμήσεις επέλεξα να είναι το μικρό τόσο δα μικρό ,μίνι φόρεμα!!! Είναι τόσο σέξυ απο μόνο του και σε συνδιασμό με τις μπότες πάνω απο το γόνατο το λούκ θα απογειωθεί!!!! 


Αυτοί ήταν κορίτσια μου οι τρόποι που σας προτείνω εγώ!!Παρακάτω θα σας έχω διάφορες φωτογραφίες με μπότες που μου αρέσουν ! Εμείς θα τα πούμε στο επόμενο  blog post !!! kisses xxx!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το πιο ΕΥΚΟΛΟ παγωτό MERENDA

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ,  γειά σου, Ξεκινάω μια νέα στηλη στο blog μου με κάτι που αγαπώ πάρα πολυ και δεν είναι αλλο απο την μαγειρική! Παρακάτω λοιπόν θ...